Zakochajmy się na jesień...

Pogoda za oknem przestała rozpieszczać.. jest bardziej juz zimowo, niż jesiennie :/
Jak ja nie lubię, jak się robi zimno..
Ale cóż.. taki klimat.. gruba kurteczka, czapeczka z pomponem i rękawiczki i do przodu :)

Na wspomnienie tych cieplejszych dni jesiennych.. mam dla Was pudełeczko ślubne chyba już ostatnie w tym roku.. - pisze chyba, bo nigdy nic nie wiadomo :] 

Serduszko z lawendy.. Panna Młoda miała życzenie żeby było coś z fioletem.. Padło na lawendę..




Całe utrzymane w ciepłych barwach.. 
Dodatkowo w środku pojawił się napis wykonany transferem, na który przepis znajdzie TUTAJ :)


W ramach terapii na zimno na zewnątrz.. 
uśmiechnijcie się dziś ciepło do kogoś.. 
Tylko tak szczerze prosto z serca :)

Taki mały gest a może tak wiele! Pamiętajcie o tym!
Życie z uśmiechem na twarzy jest łatwiejsze, nawet jeśli w środku mamy ochotę płakać czy krzyczeć.
Wiem, że to trudne.. i nawet największym optymistą czasem to nie wychodzi..
Ale warto spróbować.. a może dzięki temu jednemu uśmiechowi nasz los odmieni się na lepsze..
Kto to wie..

Przesyłam więc Wam wszystkim, który tu zaglądacie Uśmiech!
:) Dziękuję, że jesteście!




42 komentarze:

  1. Jakie cudne! Lawenda jak żywa:)
    Przesyłam uśmiechnięte pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko, zajrzałam do transferu, czy zamiast fiksatywy może być lakier do włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Nie wiem jak lakier się zachowa.. ale postaram się niebawem to sprawdzić i podzielę się z Wami doświadczeniem :)

      Usuń
  3. Pudełeczko jest śliczne , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda pudełeczko z lawendowym serduszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda!

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ta lawenda wygląda jak żywa na tym Twoim pudełeczku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to pudełeczko, lawendowe serduszko jest takie trochę 3D, świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełeczko!! Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Ta serwetka świetnie wygląda na wszelkich pudełeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne pudeło ślę uśmiech :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. To wygląda jak żywe! Cudo!
    A transfer muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuza uśmiech i dla Ciebie :)
    a pudełko bardzo radosne i na pewno ładnie przechowa najważniejsze dla Młodej Pary chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudo, przepiękne to lawendowe serduszko, myślałam że ono jest trójwymiarowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zuza przepiekne to pudełko :)))))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie wygląda-lawenda jak żywa. Aż kilkakrotnie sprawdzałam fotki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełeczko jest obłędne :) Lawenda wygląda jak żywa , musiałam się dobrze przyjrzeć :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne, lawenda wyszła jak 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam, że to prawdziwa lawenda przyklejona do pudełeczka ... pomyślałam, jak to się będzie trzymać :))) A to transfer! Wygląda trójwymiarowo, super! Widzę, że nie tylko mnie natchnęło uśmiechowo ... pomyślałam o tym dzisiaj rano jadąc do pracy, że jesteśmy trochę za bardzo nerwowi i smutasy do tego:( Przyłączam się do akcji uśmiechania:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz naród ogólnie ma niestety tendencję do narzekania i marudzenia..
      Przydało by nam się trochę z śródziemnomorskiego temperamentu :)
      Pozdrawiam ^_^

      Usuń
  19. Wlasnie sie usmiechnelam do Ciebie. Skiczne pudelko. Milego dnia. Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne to pudełeczko, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś pięknego... aż się zastanawiam nad powrotem do decoupage... :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. ta serwetka jest prześliczna i Ty rewelacyjnie wykorzystałaś jej potencjał, piękne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. najważniejszy jest optymizm, cała reszta jest tylko dodatkiem do życia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nastrojowe pudełusio:) Lawenda to moja kwiatowa faworytka!:)
    Serdeczności!
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne! Już nie mogę się doczekać jutra, jak może nam zdradzisz troche tajemnic tak ślicznej sztuki jaką tworzysz. Uśmiechy i buziaki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że czegoś nowego się nauczyłaś :)

      Usuń
  26. Świetne pudełko. Delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne pudełko i pięknie pachnie lawendą. Uśmiechnęłam się dziś na ulicy a i do Ciebie przesyłam uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne pudełko, Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak zwykle pięknie! uwielbiam te Twoje ślubne pudełeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo pewnie jeszcze ich sporo będzie na moim blogu.. może nie w tym roku.. ale w przyszłym na 100% :D

      Usuń
  30. Piękne pudełeczko. Eleganckie i takie...hmm...wprawiające w nastrój spokoju i odprężenia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lawenda to świetny wybór:)

    OdpowiedzUsuń